Πολιτική επιστροφών:
Επιστροφές σε χύμα αρωμάτων, προϊόντα περιποίησης με την προσθήκη του αρώματός σας (αφρόλουτρο, Body Lotion, Shimmer Body Lotion, Body Butter, Body Mist, Body Dry Oil, After Shave), καλλυντικά και κρέμες προσώπου/σώματος που δεν διαθέτουν την ειδική ταινία ασφαλείας, εργαλεία μακιγιάζ (πινέλα, βουρτσάκια, σφουγγαράκια, νυχοκόπτες, λίμες, ψαλιδάκια κλπ), δεν γίνονται αποδεκτές σε καμία περίπτωση, σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ – Νόμος 2251/1994 που αφορά σε προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν, σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.
Για όσα προϊόντα διαθέτουν ταινία ασφαλείας ή είναι εσώκλειστα σε ναϊλον συσκευασία που δεν έχει ανοιχτεί, μπορεί να γίνει επιστροφή υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις και πάντα κατόπιν συνεννόησης με το oreoaroma.gr:
Η επιστροφή των συγκεκριμένων προϊόντων γίνεται δεκτή μόνο στην περίπτωση που αυτά βρίσκονται στην πλήρη, αρχική – εργοστασιακή τους κατάσταση και δεν έχουν ανοιχθεί - χρησιμοποιηθεί.
Το αίτημα για επιστροφή προϊόντων πρέπει να γίνεται μέσα σε πέντε (5) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή τους, με τηλεφωνική κλήση στο 211-1193488 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο oreoaroma.gr.
Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε τρεις (3) έως επτά (7) εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων από την επιχείρηση μας.
Τα μεταφορικά έξοδα αποστολής και επιστροφής των προϊόντων βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Συγκεκριμένα ο πελάτης επιβαρύνεται με τα μεταφορικά έξοδα της αρχικής αποστολής και με τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής. Επίσης, εάν είχε επιλεχθεί ως μέθοδος πληρωμής Αντικαταβολή, το εν λόγω επιπλέον κόστος βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη και δεν επιστρέφεται.
Προσοχή: Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέψουν στην ίδια ασφαλή συσκευασία αποστολής και ιδίως με χρήση περιτυλίγματος νάιλον με φούσκες (bubble) για να αποφευχθούν καταστροφές κατά την επιστροφή.
Η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται με τη συνεργαζόμενη με το oreoaroma.gr εταιρεία ταχυμεταφορών, τη Γενική Ταχυδρομική. Σε περίπτωση που η παραγγελία ξεπερνούσε τα 50€ και δεν επιβαρύνθηκε με έξοδα αποστολής, τα μεταφορικά έξοδα αποστολής και επιστροφής θα υπολογιστούν αθροιστικά και εξ’ ολοκλήρου και θα αφαιρεθούν από το τελικό ποσό πριν την επιστροφή χρημάτων. Επίσης, εάν είχε επιλεχθεί ως μέθοδος πληρωμής Αντικαταβολή, το εν λόγω επιπλέον κόστος βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη και δεν επιστρέφεται.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή προϊόντων θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα αρχικά συνοδευτικά έγγραφα της παραγγελίας.
Με την παραλαβή των προϊόντων από την επιχείρηση μας, θα πραγματοποιηθεί έλεγχος της συσκευασίας και των περιεχομένων και θα ενημερωθείτε άμεσα για το τελικό ποσό της επιστροφής χρημάτων.
Επιστροφή & Αντικατάσταση Προϊόντων λόγω ελαττώματος/ λάθους
Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία και αφορά μόνο στα προϊόντα που διαθέτουν ταινία ασφαλείας.
Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή και η αντικατάσταση είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
1. Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
2. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα oreoaroma.gr
3. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν ή με οποιοδήποτε άλλο κατόπιν συμφωνίας.
Διαδικασία επιστροφής & αντικατάστασης:
1. Επικοινωνείτε μαζί μας στo 211-1193488 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας, για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής. Κατά την επικοινωνία θα πρέπει να γνωρίζετε τον αριθμό παραγγελίας και τον κωδικό του προϊόντος.
2. Είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφίες στο email: info@oreoaroma.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα κατά την επικοινωνία μας μαζί σας και να σας επιβεβαιώσουμε την αποδοχή της επιστροφής.
3. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέψουν στην ίδια ασφαλής συσκευασία αποστολής και ιδίως με χρήση περιτυλίγματος νάιλον με φούσκες (bubble) για να αποφευχθούν καταστροφές κατά την επιστροφή.
4. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα με την συνεργαζόμενη με το eshop μας εταιρεία courier και τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν την επιχείρηση μας μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα και τα έξοδα Αντικαταβολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη, όπως μνημονεύεται διεξοδικά παραπάνω.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το oreoaroma.gr, κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ένας καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να απορρίψει το αίτημα επιστροφής, ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.